dimarts, 28 de gener del 2014

Frases


  • Cap dels dos es veia capaç de fer el següent pas i el temps va fer de temps. Els camins es separaren.
  • Puc ser el teu amic. Et recolzaré i estaré amb tu quan em necessitis. Però si podem ser més que amics...
  • Era el segon cop en ma vida que fallava el tret. Corria massa per mi, era massa jove.
  • L'oportunitat hi era. No sabia si fer que passés o veure-la passar
  • Els dies que penso massa, el meu cervell és massa gris.
  • Si no tinc por d'anar cap a la llum, tinc por d'ensopegar-me.
  • Ella se n'anava. Seria la darrera oprotunitat? Còrrer darrera seu, fuetejar-se. No sabia què fer.
  • Somrigué. I ell li mira la piga. Tant graciosa, tant seva, tant ella.
  • Buscava les coses bones de qui el deixava, i les menys bones de qui s'enamorava. Era un tipus rar.
  • Tinc el cor malalt, batega sense direcció.  Estimada, que el podries orientar i de pas m'orientes a mi?
  • Estic a punt d'ensopegar amb una pedra tant gran que me fa ombra.
  • Accepto que no em miris, que no m'escoltis, que no vulguis saber de mi. Però alguna amiga tindràs, no?
  • Tinc el mig somriure, assentat al llit, esperant que es casi. Vaig tenir la meva oportunitat, vull pensar. Ho vull pensar com si això fos un consol.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada